Чимало мужності та сил потрібно педагогові аби щоденно з посмішкою заходити до класу, обіймати поглядом усіх своїх неповторних «чомучок» і дарувати їм любов та мудрість. Але мало хто з учителів витримує таке «навантаження». Сьогодні з’являється такий термін як «професійне вигорання», що є наслідком некерованого стресу, викликаного міжособистісним спілкуванням в професійній діяльності. Найбільшим показником професійного вигорання є емоційне виснаження – виникає при перевантаженні, відчутті гніву та депресіях, а так дуже часто відбувається на уроках, де учні не слухаються.
Актуальність теми ще й полягає в тому, що в даний час такий синдром, як «емоційне вигорання» вже стає добре знайомим явищем у школах. Постійна втома, спустошеність, відчуття відсутності соціальної підтримки, постійні докори –наслідком є незадоволення професією.
З метою формування позитивного ставлення вчителів до власної педагогічної діяльності,розуміння цінності та необхідності самопізнання 6 березня практичним психологом школи був проведений тренінг для педагогічних працівників на тему :«Профілактика професійного вигорання педагогів».В ході заняття були визначені причини й ознаки синдрому професійного вигорання, обговорені ефективні шляхи його подолання.Вчителі розвинули вміння знімати емоційне напруження у процесі роботи з аудиторією вихованців,оволоділи техніками самоконтролю,самореалізації, сформували почуття власної потрібності, важливості, незамінності,змогли розібратися у своїх власних життєвих поглядах та сформувати навички психогігієни у повсякденному житті.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com