Тиждень з БЖД

        У період з 24 по 28 квітня 2017 року було проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

    Сьогодні проблема безпеки розглядається, як основна потреба людини, тому на школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя. Тому Тиждень безпеки життєдіяльності розпочався проведенням загальношкільною лінійкою, на якій учні та педагоги мали змогу  ознайомитися з планом роботи на тиждень. Із класними керівниками 1-11 класів була проведена інструктивно-методична нарада щодо профілактики травматизму невиробничого характеру, усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил  поведінки у надзвичайних ситуаціях, підвищення рівня роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.

        Класними керівниками 25 квітня були проведені виховні години на тему «Біль твоєї землі, Україно» ( 1-11 класи), присвячену 31-ій річниці Чорнобильської катастрофи. Вони акцентували увагу учнів на причинах трагедії та її наслідках. Цій роковині також був присвячений виховний захід «День пам’яті Чорнобильській трагедії» (Мельник Л.О., Решетняк М.Я.).

         Лудчак Н.В.,класний керівник 5 класу, провела година спілкування з учнями на тему «Маловідомі та вибухонебезпечні предмети».

       Хороші знання показали учні 2-А та 3 класів (Соколовська Н.М., Волошин С.П.) під час  вікторини «Голос рідної природи, серцем слухати навчись» (27 квітня), де велику увагу приділялося формуванню відповідальності за охорону рідної природи , розвитку естетичного сприйняття навколишнього, почуття колективізму, уваги, мислення, пам’яті. У запеклій боротьбі перемогла дружба.

       На високому науково-теоретичному і методичному рівні були проведені урок з основ здоров’я у 4 та 2-Б класів (вчителі Вінтоняк М.М. та Рибак Г.І.) «Безпечний відпочинок на природі». Метою цих уроків було ознайомити учнів з основними правилами поведінки у лісі, що сприяють збереженню здоров’я людини, розповісти про основні небезпечні ситуації, що можуть трапитись під час відпочинку у лісі, розвивати вміння використовувати набуті знання. Урок Мирослави Михайлівни супроводжувався мультимедійною презентацією, за слайдами якої учні у групах складали правила поведінки на природі. Цікавою для учнів була робота в парах: зібрати аптечку для походів та відпочинку. Заслуговує на увагу практичне моделювання на уроці можливих небезпечних ситуацій на природі. Усі форми і види роботи , які використовувалися вчителями, були спрямовані на формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

        Крім традиційних заходів (загальношкільні лінійки, бесіди, вікторини) вчителем інформатики Гап’як Х.М. був організований перегляд відеофільму «Небезпечні знахідки» (5-9 класи) та мультфільмів «Відпочинок на природі», уроків обережності Тітоньки Сови: «Вода», «Поведінка з дикими тваринами», «Правила поведінки з невідомими знахідками» (1-4 класи).

             У школі за поданим сигналом тривоги (три дзвінки) було відпрацьовано евакуацію всіх учасників навчально-виховного процесу у випадку виникнення надзвичайної  ситуації – виявлення невідомого предмету на сходовій клітці, надання першої допомоги травмованим і потерпілим.

              Підсумки Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності були підведені на загальношкільній лінійці 28 квітня 2017 року.