17 березня 2017 року в Липівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся шкільний психолого-педагогічний семінар на тему: «Особливості вирішення конфліктів в системі «вчитель-вчитель», «вчитель-учень».
Конфлікти стали однією з найскладніших проблем життєдіяльності сучасної школи. Учні, взаємодіючи з дорослими, однолітками, оточуючим соціально-культурним середовищем, досить часто на різних рівнях і в різних обставинах стикаються з конфліктами. Постійно зростає кількість конфліктів у системі "учитель-учень" та "учень-учень".
Тривалі, нерозв’язані конфлікти негативно впливають на міжособистісні стосунки, соціально-психологічний клімат у шкільному колективі. Відсутність належної уваги до проблеми конфліктів у школі значно підвищує конфліктогенність навчально-виховного середовища, що стає основою формування конфліктної спрямованості особистості й перешкодою на шляху процесу самореалізації людини.
Комунікативні здібності є частиною професійної культури вчителя. Високий рівень їх розвитку, уміння правильно реагувати в складних ситуаціях в закладі й поза ним визначає професіоналізм педагога, а також уміння зберегти власне здоров’я. Навички конструктивної поведінки в конфліктних ситуаціях є «технікою особистої психологічної безпеки» у професійній діяльності.
Тому наш психолого-педагогічний семінар був проведений з метою допомогти педагогам отримати знання про психологічну природу конфлікту в шкільному середовищі та ефективні способи його вирішення.
Соціальний педагог Бутенко О.Т. презентувала проект на тему: «Методи попередження і розв’язання педагогічного конфлікту»
Практичний психолог Яковишин І.В. побудувала заняття у формі тренінгу, результатом якого є засвоєння учасниками певних форм поведінки.
Мета тренінгу: поглибити знання про специфіку конфлікту як одного з явищ комунікації; навчитися конструктивному вирішенню конфліктних ситуацій; формувати адекватне сприйняття конфліктів та навички способів їх запобігання; одержання учасниками психологічної підтримки.
Завдання тренінгу:
1. Активізувати внутрішню енергію учасників, створити позитивний настрій у групі.
2. Ознайомити учасників з теоретичними поняттями про конфлікт, причини виникнення конфліктів у педагогічному колективі.
3. Допомогти учасникам усвідомити і сформулювати свої сильні сторони в спілкуванні з оточуючими та визначити проблеми, які можна вирішити.
4. На конкретних прикладах розглянути моделі поведінки в конфліктних ситуаціях.
5. Навчити розуміти емоційний стан іншої людини та адекватно виражати й регулювати власний.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com